Obmedzenie prevádzky: 23. až 27. mája nebude dostupná telefonická podpora ani chat. Kontaktujte nás, prosíme, emailom. Objednávky budú vybavované štandardne.

Prichádza DroneRepublic.sk v2.0: Spúšťame vylepšený eshop

Prichádza DroneRepublic.sk v2.0: Spúšťame vylepšený eshop

Milí zákazníci,

Uplynulé mesiace sme intenzívne pracovali na novom eshope a sme radi, že dnes vám už môžeme predstaviť náš nový eshop.

drv20

Čo sa zmenilo?

V prvom rade sme sa rozhodli kompletne vymeniť naše backendové eshopové riešenie za nový systém. Nebudeme zachádzať úplne do podrobností ale nový systém nám do budúcna umožní výrazne jednoduchšie prinášať nové funkcie a vylepšenia, prináša zásadné zrýchlenie odozvy eshopu, nové bezpečnostné funkcie a v konečnom dôsledku prinesie vám zákazníkom výrazne jednoduchšie nakupovanie. Systém, ktorý sme používali doteraz nám už, žiaľ, po technickej stránke nevyhovoval, nakoľko sme sa rozrástli natoľko, že sme narazili na jeho limity.

Výrazne zlepšujeme napríklad vyhľadávanie, ktoré bude po novom inteligentnejšie a prístupnejšie. Taktiež sme dbali na to, aby boli jednotlivé prvky, ako sú tlačidlá či filtre viditeľnejšie a väčšie. 

Mierne sme tiež vylepšili aj náš dizajn, avšak vychádzame z nášho existujúceho dizajnu, ktorý sa vám páčil a nerobili sme žiadne radikálne zmeny. Všetko teda nájdete presne tam, kde aj doteraz, len v trošku modernejšom prevedení. Pribudli aj niektoré prvky, ktoré sme doteraz nemali ale mali sme feedback, že by ste ich ocenili – napríklad hodnotenie produktov či diskusia k produktom. Po novom sa tak môžete pýtať priamo na daný produkt alebo ho ohodnotiť, čo pomôže ďalším zákazníkom pri rozhodovaní. 

Rovnako sme eshop prispôsobovali mobilným zariadeniam, takže aj nakupovanie z mobilov bude ešte pohodlnejšie a rýchlejšie.

Skladové zásoby v reálnom čase

V novom eshope budeme kompletne napojený na systémy viacerých dodávateľov. To znamená, že budeme dostávať v reálnom čase informácie o dostupnosti produktov na externom sklade. Vy teda presne budete vedieť, či daný produkt je dostupný u dodávateľa a tiež aj jeho termín dodania. Nebudete musieť strácať čas volaním alebo písaním emailov, nakoľko táto informácia bude priamo na našej stránke. Aktualizácia pritom bude prebiehať viackrát do dňa.

Už sa tak nebude stávať, že si niečo objednáte a musíte potom čakať na tovar dlhšie, než bolo deklarované na stránke dostupnosti. 

Pokročilá automatizácia

Náš eshop od začiatku budujeme s cieľom čo najvyššej úrovne automatizácie. Máme na to jednoduchý dôvod: aby sme sa mohli viac venovať vám. Prvým krokom bolo, keď sme minulý rok výrazne zlepšili logistiku zásielok. To nám pomohlo výrazne skrátiť lehoty na vybavenie objednávok, zrýchliť dodanie tovaru k vám a ponúknuť najširšie možností dopravy na Slovensku z pomedzi konkurenčných obchodov ale aj do zahraničia. Zároveň sme výrazne navýšili naše skladové zásoby až o 100 % v porovnaní s predošlým stavom a bežne tak na sklade máme dostupných stovky produktov.

Rovnako je dostupný aj osobný odber každý pracovný deň od 8:00 do 18:00 v sklade v Senci, čo tiež využíva množstvo z vás nedočkavcov, ktorí nechcete čakať na kuriérov. 

Nedávno sme tiež automatizovali spracovanie servisných prípadov a reklamácii, kedy si cez náš systém viete pohodlne servis alebo reklamáciu založiť z pohodlia domova, nahrať všetky potrebné prílohy, fotografie a následne si dokonca automaticky objednať prepravu k nám cez Zásielkovňu. Hoci aj o polnoci. Nemusíte vypisovať žiadne sprievodne listy a podobne (koho by to ešte dnes bavilo, no nie?)

Balík potom len zanesiete do akejkoľvek pobočky Zásielkovne a ušetríte tak čas aj peniaze pri posielaní balíkov napríklad cez poštu. Túto funkciu ste si obľúbili natoľko, že 9 z 10 balíkov na servis, ktoré evidujeme prichádza práve cez Zásielkovňu. Nehovoriac o tom, že máte vždy maximálny prehľad o stave vašej reklamácie a jej vybavení. Nám to zase umožňuje spracovať výrazne viacej servisov.

Čo nás čaká v budúcnosti?

Naďalej sa chceme venovať čo najlepšej zákazníckej podpore, na ktorú ste zvyknutí. Myslíme ale aj na životné prostredie a už približne pred rokom sme upravili spôsob balenia balíkov a väčšinu z nich balíme do papierových krabíc s papierovou výplňou, čím sme výrazne eliminovali používanie plastu či plastových výplni. V blízkej dobe upravíme ešte balenie balíkov z reklamácii a servisov, aby sme naše životné prostredie zaťažovali čo najmenej. Veríme, že oceníte aj tento rozmer nášho eshopu.

Zároveň nám ale nový eshop umožní výrazne rozšíriť našu ponuku produktov, ktoré u nás nájdete. Chceli by sme vám teda priniesť ďalšie zaujímavé produkty z kategórie produktov, ktoré sú veľmi blízke oblasti dronov a podobne.

Okrem toho budeme naďalej pracovať na optimalizácii logistiky, aby k vám zásielky prúdili ešte rýchlejšie. Každopádne, toto všetko bolo možné len vďaka vám, takže veľmi si vážime vašu dôveru a veríme, že to s nami budete ťahať aj v ďalších rokoch.

Ďakujeme veľmi pekne za vašu dôveru a tešíme sa na vaše ďalšie objednávky.

Budeme tiež radi, ak nám napíšete spätnú väzbu, ktoré funkcie sa vám páčia a ktoré nie. 

Tím DroneRepublic.sk

PS: Prvé dní môžete v eshope ešte sporozovať nejaké drobné chyby. Tie ale budeme priebežne opravovať. Ďakujeme za pochopenie.

PS 2: Platobná brána GoPay bude opätovne spustená v priebehu 1 až 2 pracovných dní.

Časté otázky - FAQ

Bol som u vás zaregistrovaný, na nový web sa ale neviem prihlásiť s mojím starým heslom. Čo s tým?

Pri prenose dát na nové riešenie sme z bezpečnostných dôvodov nemohli prekopírovať vaše heslá, nakoľko boli zašifrované a nemáme k ním prístup. Váš existujúci účet a údaje sme preniesli, avšak pri prvom prihlásení si budete musieť zvoliť ešte raz nové heslo, ktoré u nás budete používať.

Mal som u vás objednávky, ale v systéme ju nevidím.

Žiaľ, z technický dôvodov nebolo možné premigrovať históriu objednávok, preto ich v novom eshope neuvidíte. Všetky nové objednávky ale budú v systéme evidované.

Mám u vás aktívnu objednávku, ale v mojom účte ju nevidím.

Aktívne objednávky zo starého eshopu sme nemohli preniesť do nového systému. Všetky nevybavené objednávky sú ale evidované v našom skladovom systéme a po naskladnení položiek vám budú odoslané.

Bol som verný zákazník s vernostnou zľavou. Budem mať zľavy aj na novom eshope?

Samozrejme. Zľavový systém sme výrazne zlepšili a plánujeme sa mu venovať ešte viac. V novom riešení je nastavený plne automatický systém. Ak u nás budete mať za posledných 12 mesiacov obrat nad 1 500 € s DPH, automaticky získate zľavu 2 % na všetky produkty z našej ponuky. Pri obrate nad 3 000 € s DPH získate zľavu 3 % na všetky produkty z našej ponuky.

Kde nájdem faktúry za moje objednávky?

Nakoľko všetky faktúry posielame v elektronickej podobe, nájdete ich v emailovej schránke. Po novom budú ale faktúry dostupné aj priamo vo vašom účte v eshope a budete si ich môcť stiahnuť kedykoľvek.

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie