Servis produktov DJI

Mimozáručný a pozáručný servis produktov značky DJI

DJI_Servis_DroneRepublicV2

Na všetky DJI produkty v DroneRepublic.sk poskytujeme štandardnú záručnú dobu 24 mesiacov od kúpy zariadenia. Ak vám ale dron či iná technika od DJI spadne a rozbije sa, prípadne vám už záruka skončila a zariadenie nefunguje správne, môžeme vám pomôcť s mimozáručnou a pozáručnou opravou DJI zariadení.

Ako to funguje?

V prípade nehody alebo nefukčnosti zariadenia nás vopred kontaktujte a prediskutujeme s vami možnosti opravy. Následne je potrebné, aby ste k nám zariadenie poslali. Nie je potrebné posielať kompletné balenie, stačí len chybné zariadenia a potrebné príslušenstvo na odskúšanie. Vhod príde aj krabica/originálny obal na prepravu tovaru. Zariadenie, ktoré nám pošlete na servis dokonca nemusí byť ani zákupené v našom obchode. Spolu s tovarom je potrebné upresniť, čo konkrétne nefunguje správne.

DroneRepublic.sk následne zabezpečí poslanie dronu do autorizovaného servisu DJI, kde technici produkt otestujú a nacenia opravu zariadenia. Akonáhle dostaneme cenovú ponuku, kontaktujeme vás, či cenu za opravu akceptujete a môžete sa rozhodnúť.

  • Ak cenu za opravu akceptujete, dáme DJI pokyn na opravu zariadenia.
  • Ak cenu za opravu neakceptujete (bude pre vás napríklad veľmi vysoká), produkt nám DJI pošle späť a v tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH. K tomu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.

Chcete nám poslať zariadenie na mimozáručný servis? Kliknite na tlačidlo nižšie a vyplňte požadované údaje.

 

Časté otázky

Ste autorizovaný servis DJI?

Nakoľko je DroneRepublic.sk autorizovaným predajcom DJI techniky na Slovensku, spolupracujeme priamo s DJI, respektíve ich zastúpením pre Českú republiku a Slovensko a vieme tak zabezpečiť servis priamo v stredisku DJI. Tým vieme zaručiť originálnosť náhradných dielov a odborný prístup technikov. V praxi to znamená, že vaše zariadenie bude opravené priamo u výrobcu, čím vám napríklad nepadá štandardná zákonná záruka na zariadenie a máte istotu, že v zariadení sú originálne náhradné komponenty.

Ako k vám mám produkt poslať?

Môžete nám ho poslať poštou alebo kuriérom. Pri poslaní zariadenia je ale potrebné, aby ste k nemu dodali aj prepravný obal (originálnu krabicu, kufrík, batoh a podobne), v ktorom môže byť zariadené odoslané do servisu. Eleminuje sa tak riziko prípadneho poškodenia tovaru pri posielaní. V prípade, že ste si založili servis cez tlačidlo vyššie a vyžiadali ste si prepravu v našej réžii cez Zásielkovňu, počkajte na doručenie prepravného štítka s ďalším postupom. Štítok posielame emailom prakticky obratom po založení servisného prípadu.

Koľko zaplatím za dopravu, ak ju zabezpečíte vy?

Vyžiadanú prepravu zariadenia od vás na servis cez Zásielkovňu máme spoplatnenú jednotným poplatkom vo výške 4,50 EUR s DPH a uhradíte ju až na konci po vyriešení servisného prípadu.

Čo všetko mám poslať?

Na servis stačí poslať len ten produkt, ktorý je poškodený. Ak vám napríklad padol dron a odlomil sa gimbal, stačí nám poslať len samotný dron bez príslušenstva. Samozrejme, je tiež potrebné spolu s produktom poslať sprievodný list, ktorý bude obsahovať popis poškodenia a vaše kontaktné údaje - meno, adresu, telefónne číslo a emailovú adresu. Upozornenie: Bez týchto údajov nie je možné založiť servisný prípad. Ak ste si ešte pred odoslaním zariadenia k nám založili servisný prípad cez tlačidlo vyššie, sprievodný list nemusíte posielať. Balíček len viditeľne označte číslom servisného prípadu, ktorý ste si vytvorili.

Kde mám zariadenie poslať? 

Produkty nám posielajte v originálnom balení (prípadne v kufri, obale a podobne) na adresu 4digital s. r. o., Drieňová 34, 81106 Bratislava, +421 948 180 131

Kde sa zariadenia opravujú?

Oprava priebeha v zahraničí, priamo v servise DJI v Nemecku. Na Slovensku ani v Českej republike žiadny oficiálny DJI servis neexistuje.

Ako dlho trvá proces servisu?

Mimozáručný aj pozáručný proces je zvyčajne vybavený do 30 dní. Približne do 14 dní dostanete informáciu o diagnostike a cene opravy. Následne, ďalších približne 14 dní trvá samotná oprava zariadenia a doručenie k nám. Vzhľadom k aktuálnej situácii okolo koronavírusu sa môžu v ojedinelých prípadoch servisné lehoty predĺžiť.

Ako budem platiť za opravu?

Platba za servis sa vykoná po ukončení servisného zásahu, kedy vám na email pošleme faktúru a uhradíte ju prevodom na nás účet. Následne vám ho pošleme kuriérom DPD v rámci Slovenska. Doprava k vám je dodatočne spoplatnená sumou 4,50 EUR s DPH.

Čo ak opravu odmietnem?

V tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH v prípade osobného odberu u nás. V prípade poslania produktu na vašu adresu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.

Máte ďalšie otázky? 

Máte ďalšie otázky ohľadom servisu DJI? Kontaktujte nás cez telefonicky na čísle +421 948 180 131 (v pracovné dni 9:30 až 15:30), cez Facebook alebo emailom kliknutím na tlačidlo nižšie. 

 

KONTAKTUJTE NÁS