Mena
EUR
Jazyk
Slovenčina

Servis produktov DJI

servis-dji-slovensko

Mimozáručný a pozáručný servis produktov značky DJI

DroneRepublic.sk zabezpečuje rýchly, cenovo dostupný a autorizovaný mimozáručný a pozáručný servis pre všetky produkty od DJI. Zverte svoj poškodený dron, kameru, stabilizátor či príslušenstvo do rúk odborníkom s dlhoročnými skúsenosťami. Spolupracujeme priamo s výrobcom DJI a garantujeme tak opravu v maximálnej možnej kvalite a originálne náhradné diely. Doteraz nám prejavilo dôveru už viac ako 450 zákazníkov. Priemerný čas vyriešenia servisného prípadu od prijatia zariadenia u nás po jeho odoslanie k vám je 14 pracovných dní.

hodnotenie

Ako to prebieha?

 

    1. Založíte si u nás mimozáručný servisný prípad cez tlačidlo Mimozáručný servis nižšie
    2. Doručíte nám zariadenie buď cez Packeta.sk alebo vlastnou dopravou (vyberiete si to v procese zakladania servisu)
    3. Zariadenie po prijatí zaevidujeme v našom systéme
    4. Na zariadení vykonáme diagnostiku a pošleme vám cenovú ponuku na opravu
    5. Po potvrdení z vašej strany zariadenie opravíme
    6. Pošleme vám faktúru za servis a po prijatí úhrady zariadenie odošleme späť k vám 

arrow-down

 

Ako prebieha samotná oprava?

DroneRepublic.sk zabezpečí poslanie dronu do autorizovaného servisu DJI, kde technici produkt otestujú a nacenia opravu zariadenia. Akonáhle dostaneme cenovú ponuku, kontaktujeme vás, či cenu za opravu akceptujete a môžete sa rozhodnúť.

  • Ak cenu za opravu akceptujete, dáme DJI pokyn na opravu zariadenia.
  • Ak cenu za opravu neakceptujete, produkt nám DJI pošle späť a v tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH. K tomu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.

Pre zaujímavosť, 99 % zákazníkov si produkt nechá po nacenení opraviť.

Časté otázky

Ste autorizovaný servis DJI?

Nakoľko je DroneRepublic.sk autorizovaným predajcom DJI techniky na Slovensku, spolupracujeme priamo s DJI a vieme tak zabezpečiť servis priamo v autorizovanom servise výrobcu. Tým vieme zaručiť originálnosť náhradných dielov, odborný prístup technikov a dobré ceny za samotnú opravu. V praxi to znamená, že vaše zariadenie bude opravené priamo u výrobcu, čím vám napríklad nepadá štandardná zákonná záruka na zariadenie a máte istotu, že v zariadení sú originálne náhradné komponenty.

Ako k vám mám produkt poslať?

Môžete nám ho poslať poštou alebo kuriérom. Pri poslaní zariadenia je ale potrebné, aby ste k nemu dodali aj prepravný obal (originálnu krabicu, kufrík, batoh a podobne), v ktorom môže byť zariadené odoslané do servisu. Eliminuje sa tak riziko prípadného poškodenia tovaru pri posielaní. V prípade, že ste si založili servis cez tlačidlo vyššie a vyžiadali ste si prepravu v našej réžii cez Packetu, počkajte na doručenie prepravného štítka s ďalším postupom. Štítok posielame emailom prakticky obratom po založení servisného prípadu.

Koľko zaplatím za dopravu, ak ju zabezpečíte vy?

Vyžiadanú prepravu zariadenia od vás na servis cez Packetu máme spoplatnenú jednotným poplatkom vo výške 4,50 EUR s DPH a uhradíte ju až na konci po vyriešení servisného prípadu.

Čo všetko mám poslať?

Na servis stačí poslať len ten produkt, ktorý je poškodený. Ak vám napríklad padol dron a odlomil sa gimbal, stačí nám poslať len samotný dron bez príslušenstva. Samozrejme, je tiež potrebné spolu s produktom poslať sprievodný list, ktorý bude obsahovať popis poškodenia a vaše kontaktné údaje - meno, adresu, telefónne číslo a emailovú adresu. Upozornenie: Bez týchto údajov nie je možné založiť servisný prípad. Ak ste si ešte pred odoslaním zariadenia k nám založili servisný prípad cez tlačidlo vyššie, sprievodný list nemusíte posielať. Balíček len viditeľne označte číslom servisného prípadu, ktorý ste si vytvorili.

Kde mám zariadenie poslať? 

Produkty nám posielajte v originálnom balení (prípadne v kufri, obale a podobne) na adresu 4digital s. r. o., Drieňová 34, 81106 Bratislava, +421 948 180 131

Kde sa zariadenia opravujú?

Oprava priebeha v zahraničí, priamo v autorizovanom servise DJI. Na Slovensku ani v Českej republike žiadny oficiálny DJI servis neexistuje.

Ako dlho trvá proces servisu?

Mimozáručný aj pozáručný proces je zvyčajne vybavený do 14 až 20 dní od doručenia dronu k nám. Približne do 7 pracovných dní dostanete informáciu o diagnostike a cene opravy. Následne, ďalších približne 7 pracovných dní trvá samotná oprava zariadenia a doručenie k nám.

Ako budem platiť za opravu?

Platba za servis sa vykoná po ukončení servisného zásahu, kedy vám na email pošleme faktúru a uhradíte ju prevodom na nás účet. Následne vám ho pošleme kuriérom DPD v rámci Slovenska. Doprava k vám je dodatočne spoplatnená sumou 4,50 EUR s DPH.

Čo ak opravu odmietnem?

V tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH v prípade osobného odberu u nás. V prípade poslania produktu na vašu adresu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.

Máte ďalšie otázky? 

Máte ďalšie otázky ohľadom servisu DJI? Kontaktujte nás cez telefonicky na čísle +421 948 180 131 (v pracovné dni 9:30 až 15:30), cez Facebook alebo emailom kliknutím na tlačidlo nižšie. 

 

KONTAKTUJTE NÁS