FAQ

V tomto článku nájdete odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sa týkajú nášho obchodu. Veríme, že v ňom nájdete odpoveď aj na vašu otázku.

Prečo sa váš obchod volá DroneRepublic.sk ale faktúry vystavuje firma 4digital s.r.o.?

Názov našej materskej firmy je iný od názvu eshopu z dôvodu, že firma sa venuje aj iným činnostiam, nie len predaju cez náš internetový obchod. Na eshope vystupujeme pod značkou DroneRepublic.sk, ale predávajúci je práve firma 4digital s.r.o.

Objednal som si od vás tovar a prišiel mi email / SMS, že mi ho bude doručovať spoločnosť Free Company s.r.o.. Prečo?

DroneRepublic.sk patrí k najväčším online obchodom s dronmi na Slovensku. Aby sme si zachovali vysokú kvalitu aj po výraznom náraste objednávok v posledných rokoch, skladovanie a logistiku pre nás zabezpečuje externá firma iSklad, ktorej materská firma je Free Company s.r.o..Každopádne, táto firma posiela balíky priamo vám zákazníkom v našom mene. Spolupráca s nimi nám umožňuje mať na sklade reálne stovky produktov a tiež ich vieme odosielať prakticky do celého sveta. Niekde preto môže byť uvedený ako odosielateľ práve firma Free Company ako náš fullfilment partner. Ako predávajúci ale vždy ide o našu spoločnosť DroneRepublic.sk, nemusíte preto mať obavy. Je to len logistická záležitosť. 

Prečo som našiel na webe tri rôzne adresy?

Je to z dôvodu, že máme sídlo firmy, kanceláriu aj sklad na troch rôznych adresách :) Každopádne, pre vás ako zákazníka je dôležitá naša kontaktná adresa, teda 4digital s.r.o., Drieňová 34, 82102 Bratislava. 

Kde máte sklad?

Skladovanie a expedíciu produktov pre nás zabezpečuje externá spoločnosť iSklad. Sklad teda máme v ich priestoroch v logistickom centre v Senci. Bližšie informácie nájdete na stránke Doprava a platba.

Môžem si produkt kúpiť aj osobne priamo na mieste?

Nie. Nakoľko pracujeme s pomerne komplexným systémom na vybavovanie objednávok, vždy je potrebné si objednávku vytvoriť cez eshop a zvoliť možnosť osobného odberu.

Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne hneď po vytvorení objednávky?

Nie. Je potrebné počkať na SMS notifikáciu, ktorú vám pošleme, keď bude vaša objednávka skompletizovaná. Je to zvyčajne okolo 60 až 90 minút od prijatia objednávky (závisí to od vyťaženosti skladu).

Môžem pri osobnom odbere platiť kartou?

Nie. Platba pri osobnom odbere je možná už len vopred. Je to z dôvodu, že sa nám často stávalo, že si zákazníci tovar objednali a nevyzdvihli. Tým nám vznikajú zbytočné náklady na zabalenie jednotlivých balíkov. Vzhľadom k aktuálnej situácii sme preto boli nútení pristúpiť k tomuto kroku. 

Máte tovar reálne na sklade?

Áno, ak je pri dostupnosti na produktovej stránke uvedené "Na sklade", máme ho fyzicky na našom sklade v Senci. Ak tovar na sklade nemáme, pri produkte je priamo uvedená jeho dostupnosť - či už je skladom u dodávateľa, je na objednávku alebo je nedostupný. Skladové zásoby mimo nášho skladu (u dodávateľov) sa nám aktualizujú niekoľkokrát do dňa.

Ako môžem reklamovať tovar?

Všetky informácie k reklamáciám nájdete na tejto stránke.

Prečo máte spoplatnenú dobierku?

Z nášho pohľadu je platba na dobierku už prežitok. Nakoľko ponúkame široké možnosti na online platbu, odporúčame objednávku uhradiť vopred. Je to rýchlejšie, bezpečnejšie a nemusíte sa starať o to, či budete mať v deň dodania balíka pri sebe hotovosť alebo kartu. Každopádne, možnosť dodania tovaru na dobierku sme zachovali, avšak kvôli vysokým poplatkom zo strany dopravcov pre spracovanie dobierky sme, ako aj iné eshopy, boli nútení pristúpiť k jej extra spoplatneniu podľa sumy objednávky.

Ako môžem nakúpiť na splátky?

Bližšie informácie nájdete na tejto stránke.