Aktivácia DJI Care Refresh: Ako na to?

DJI Care Refresh je rozšírené poistenie pre DJI produkty, ktoré kryje poškodenie na zariadení spôsobené chybou používateľa. Nižšie nájdete video návod, ako si danú službu môžete pohodlne aktivovať. 

DJI Care Refresh je servisný plán, ktorý kryje poškodenie vášho DJI produktu. Tento plán je platný po dobu 12 alebo 24 mesiacov a môžete počas neho za príplatok využiť dve až tri kompletné výmeny produktu, ak bol poškodený pri nehode alebo bežnej prevádzke. Normálna záručná lehota tieto riziká nepokrýva.

Tento plán je možné zakúpiť a aktivovať u produktov, ktoré spĺňajú nasledujúce podmienky:

  • Úplne nový, neaktivovaný produkt;
  • Dron alebo gimbal aktivovaný počas posledných 48 hodín;
  • Ručné zariadenie aktivované počas posledných 30 dní;
  • Zariadenie opravené v oficiálnom DJI servisnom stredisku (do 72 hodín od obdržania e-mailovej pozvánky);
  • Drony schválené zo strany DJI pomocou overenia videom.

Ak je váš produkt aktivovaný dlhšiu dobu, môžete požiadať o overenie produktu pomocou videa. Ak váš produkt splní podmienky, obdržíte oznámenie a počas nasledujúcich 72 hodín si môžete zakúpiť a aktivovať servisný plán DJI Care Refresh. Návod na vytvorenie záznamu pre overenie pomocou videa nájdete na konci tohto dokumentu.

Tento servisný plán je platný v regióne, ktorý si zvolíte počas nákupu. Ako servisný plán, tak produkt, ktorého sa týka, musia byť zakúpené v rovnakom regióne.

Čo obsahuje DJI Care Refresh?

  • až dve výmeny poškodeného produktu s doplatkom z vašej strany
  • krytie poškodenia vodou
  • Komplexné krytie
  • VIP telefonická podpora
  • poštovné zadarmo

Čo je DJI Care Refresh Plus?

  • predĺženie ochrany DJI Care Refresh o jeden rok
  • predĺženie záruky až o jeden rok
  • expresná služba, ktorá vám umožní preskočiť proces hodnotenia škôd a nacenenia opravy. Váš produkt bude vymenený hneď, ako dorazí do DJI, takže ho budete mať späť rýchlejšie.

Pre aké produkty je možné zakúpiť DJI Care Refresh a DJI Care Refresh Plus?

  • DJI FPV Combo
  • DJI Mavic Air 2 / Air 2S
  • DJI Mavic Mini / Mini 2 / Mini SE
  • DJI Mavic 2 Pro / Zoom
  • DJI RS2 / RSC2
  • DJI Pocket 2
  • DJI Mavic Pro
  • DJI Mavic Air
  • DJI Phantom 4 Pro
  • DJI Phantom 4 Advanced
  • DJI Phantom 4 Pro V2.0
  • DJI Phantom 3 SE
  • DJI Inspire 2
  • DJI Zenmuse X5S
  • DJI Zenmuse X7
  • DJI Ronin-SC
  • DJI Ronin-S
  • DJI Osmo Action / Action 2
  • DJI Mavic 3 / Mavic 3 Cine

Oplatí sa DJI Care Refresh a DJI Care Refresh Plus?

Túto otázku si pravdepodobne práve teraz kladiete. Poďme sa pozrieť na niektoré situácie, kedy by sa vám mohli hodiť.

  • Prvý let či natáčanie – používať prvýkrát dron, gimbal či kameru môže byť pre niekoho až desivá skúsenosť. Vďaka DJI Care Refresh sa ale nemusíte báť, že svoje vybavenie zničíte. DJI Care Refresh tiež pokrýva náhradné súčiastky, opravy, náklady na dopravu a dokonca až dve úplné výmeny produktu.
  • Náročné prostredie – ak natáčate či lietate na neznámych miestach, môžu sa často stať nepredvídateľné veci. Aj to DJI Care Refresh rieši.
  • Zlé počasie – počasie sa môže zmeniť počas minúty. Stačí silný poryv vetra alebo náhla búrka a váš DJI produkt sa poškodí. DJI Care Refresh našťastie] poskytuje krytie pre poškodenie vodou a náhodné poškodenie produktu. Takéto krytie vám štandardná záruka neposkytne, takže nech už plánujete čokoľvek, DJI Care je skvelou ochranou.

Ako aktivovať DJI Care Refresh/DJI Care Refresh Plus?

DJI Care Refresh aktivujete na stránkach DJI Care, kde zadáte aktivačný kód a sériové číslo produktu.

Aktivovať DJI Care Refresh je ľahké, stačí postupovať podľa nasledujúcich krokov:

  1. Overte DJI Care aktivačný kód;
  2. Vložte sériové číslo produktu;
  3. Zadajte osobné informácie.

Servisný plán DJI Care a súvisiaci produkt musia byť zakúpené v rovnakom regióne či krajine. DJI Care je možné zaobstarať len k produktu zakúpenému od oficiálneho či autorizovaného predajcu DJI, používanému v krajine či regióne, kde bol zakúpený.

Ako zadať aktivačný kód na stránke DJI Care Activation?

Krok 1: Skontrolujte, či váš produkt spĺňa požiadavky a zadajte aktivačný kód DJI Care Refresh. Pokračujte kliknutím na tlačidlo “Next”.

care1

Krok 2: Zadajte sériové číslo vášho produktu, pre ktorý chcete DJI Care Refresh aktivovať. Uistite sa, že ste ho zadali správne a pokračujte kliknutím na tlačidlo “Next”.

care2

Krok 3: Zadajte vaše osobné údaje (meno, telefón, e-mail). Uistite sa, že ste ich zadali správne, neskôr ich už nebude možné zmeniť! Aktiváciu dokončíte kliknutím na tlačidlo “Submit“.

care3

Ako funguje výmena zariadenia cez DJI Care?

  1. Došlo k poškodeniu vášho DJI produktu;
  2. Vyplníte online žiadosť o opravu;
  3. Pošlite svoj DJI produkt do DJI centra opráv;
  4. Váš DJI produkt je opravený či vymenený;
  5. DJI odošle váš produkt zadarmo späť k vám.

Často kladené otázky

  • Aký je rozdiel medzi DJI Care Refresh/DJI Care Refresh Plus a štandardnou DJI zárukou na
    produkty?
    • DJI Care Refresh pokrýva aj náhodné poškodenie, ktoré štandardná záruka nekryje.
  • Prečo by som si mal zakúpiť DJI Care Refresh/DJI Care Refresh Plus? 
    • DJI Care Refresh môže značne skrátiť proces opravy a ušetriť vám peniaze. Ak sú náklady na opravu kryty štandardnou zárukou, zostávajúci zostatok pre výmenu vo vašej DJI Care Refresh zostane nedotknutý. DJI Care Refresh Plus potom predlžuje kryt o ďalší rok.
  • Podporuje DJI Care Refresh medzinárodné krytie?
    • V súčasnej chvíli DJI Care Refresh funguje len v krajine či oblasti, ktorú ste vybrali pri jej nákupe. DJI Care Refresh a súvisiaci DJI produkt musia byť zakúpené v rovnakej krajine či oblasti.
  • Ako zakúpim DJI Care Refresh?
    • Pre zakúpenie DJI Care Refresh prejdite do DJI obchodu a zadajte sériové číslo vášho produktu. Po úspešnom zakúpení sa DJI Care Refresh automaticky nadviaže na váš produkt. Môžete tiež navštíviť oficiálny alebo autorizovaný obchod DJI a zakúpiť si aktivačnú kartu DJI Care Refresh. Potom postupujte podľa pokynov na karte a prepojte váš produkt s DJI Care Refresh.
  • Ako zakúpim DJI Care Refresh Plus?
    • DJI Care Refresh Plus môžete zakúpiť, ak ste si predtým už zakúpili DJI Care Refresh, ktorá nesmie byť po dátume expirácie alebo vám musí na účte zostávať aspoň jedna výmena produktu.
  • Môžem získať DJI Care Refresh, pokiaľ je môj produkt aktivovaný už dlhšiu dobu?
    • Áno, môžete požiadať o overenie pomocou videa. Po úspešnej verifikácii vám bude zaslané oznámenie, potom budete mať 72 hodín na zakúpenie DJI Care Refresh pre overený produkt.
  • Ako si môžem zakúpiť DJI Care Refresh pre svoj Inspire 2 s gimbalom zo série Zenmuse?
    • DJI Care Refresh je možné zakúpiť samostatne pre Inspire 2 a kamery Zenmuse X4S, Zenmus X5S a Zenmus X7. Ak máte viac kamier, môžete si DJI Care Refresh zakúpiť ku každej zvlášť.
  • Ako môžem DJI Care Refresh vrátiť?
    • Ak ste riadne vrátili DJI produkt, ku ktorému sa DJI Care Refresh viaže, môžete požiadať tiež o možnosť vrátenia DJI Care Refresh. Pokiaľ nedošlo k vráteniu produktu, nie je možné vrátiť ani DJI Care Refresh.
  • Aké sú kritériá pre prepojenie DJI Care Refresh k DJI produktu?
    • DJI Care Refresh je možné pripojiť k produktu DJI, ak spĺňa jedno z nasledujúcich kritérií:
    • a. nový a neaktivovaný produkt DJI;
    • b. DJI drony alebo gimbaly aktivované v posledných 48 hodinách;
    • c. DJI ručné produkty aktivované počas posledných 30 dní;
    • d. produkty opravené v oficiálnom DJI servisnom centre (do 72 hodín od obdržania e-mailovej pozvánky);
    • e. drony schválené pomocou video overenia.
  • Ako dlho platí DJI Care Refresh/DJI Care Refresh Plus?
    • DJI Care Refresh plat po dobu 12 mesiacov. DJI Care Refresh Plus potom plat ďalších 12 mesiacov.
  • Ako sa počíta platnosť DJI Care Refresh Plus?
    • Doba trvania DJI Care Refresh Plus je 12 mesiacov a lehota začína plynúť dňom, kedy vyprší platnosť vašej DJI Care Refresh. Ak bol váš produkt pred vypršaním DJI Care Refresh už dvakrát vymenený, DJI Care Refresh Plus začne platiť až po vypršaní platnosť DJI Care Refresh. Záručný servis DJI Care Refresh Plus začína dňom, kedy vyprší záručný servis produktu a končí, keď vyprší platnosť DJI Care Refresh výmenného servisu.
  • Kedy sa DJI Care Refresh aktivuje?
    • Pokiaľ si zakúpite DJI produkt a zvolíte pri svojej objednávke DJI Care Refresh, začne DJI Care Refresh platiť o 12:00, dva dni po dátume odoslania. Pokiaľ si zakúpite DJI Care Refresh zvlášť, začne DJI Care Refresh platiť o 12:00 v dátume stanovenom dohodou o záručnom servise.
  • Ako môžem obnoviť DJI Care Refresh?
    • Ak je vaša DJI Care Refresh stále aktívna a zostáva vám aspoň jedna výmena produktu, môžete si zakúpiť DJI Care Refresh Plus, ktorý predĺži váš výmenný servis o ďalší rok, rovnako ako platnosť záruky.
  • Ponúka DJI Care Refresh ako náhradu nové produkty?
    • Náhradné produkty sú úplne nové alebo z hľadiska výkonu a spoľahlivosti zodpovedajúcej úplne novým produktom.
  • Prepojí sa súčasný DJI Care Refresh automaticky s vymeneným produktom?
    • Áno. Kedykoľvek je váš DJI produkt vymenený, prepojí sa s vaším DJI Care Refresh plánom a pôvodná doba záruky beží ďalej.

Aktivácia DJI Care pomocou video verifikácie

care4

Overenie pomocou videa

Ak bolo vaše zariadenie aktivované dlhšiu dobu, než povoľujú podmienky DJI Care Refresh, pred zakúpením DJI Care Refresh požiadajte o overenie pomocou videa. Pred vytvorením záznamu obrazovky si prosím starostlivo prejdite inštrukcie nižšie:

  • Pred vytvorením záznamu obrazovky sa prosím uistite, že dron, ovládač a mobilné zariadenie sú prepojené. Záznam vytvorte na mieste so silným signálom GPS.
  • Videozáznam NEUPRAVUJTE.
  • Dva druhy overovacieho video záznamu: DJI Go 4, DJI Fly

Proces overenia pomocou videa

Pri natáčaní záznamu pre overenie pomocou videa prosím postupujte v nasledujúcom poradí:

Krok 1: Ukážte sériové číslo ovládača

1. Zapnite dron a pripojte ho, zapnite nahrávanie obrazovky, spustite aplikáciu DJI GO 4 (DJI Fly) a potom kliknite na “GO FLY“. Kliknutím na ikonu v pravom hornom rohu obrazovky vstúpte do všeobecného nastavenia, kliknite na záložku “About“ a ukážte sériové číslo ovládača.

Krok 2: Ukážte výkon gimbalu

2. Choďte do menu nastavenia gimbalu a začnite automatickú kalibráciu gimbalu. Po dokončení kalibrácia pohybujte ovládačom gimbalu, aby ste ukázali, že sa gimbal pohybuje hore a dole.

Krok 3: Skontrolujte letový stav

3. Pre aplikáciu DJI GO 4: Vráťte sa do zobrazenia kamery a kliknite na letový stavový riadok v hornom ľavom rohu, aby ste sa dostali na zoznam stavu dronu. Pomaly sa pohybujte stránkou dole, aby ste potvrdili, že sa tu nenachádzajú žiadne chyby.
4. Pre aplikáciu DJI Fly: Vráťte sa do zobrazenia kamery a kliknite na letový stavový riadok v hornom ľavom rohu, aby ste potvrdili, že sa tu nenachádzajú žiadne chyby.

Krok 4: Ukážte zobrazenie kamery

5. Vráťte sa do zobrazenia kamery a zotrvajte tam aspoň 3 sekundy, aby ste potvrdili, že signál GPS je dostatočne silný a signály ovládača a prenosu videa sú v norme.
6. Ukončite nahrávanie.

Krok 5: Nasnímaný záznam nahrajte napríklad na YouTube a pripravte si odkaz.

Navštívte túto stránku. Po prihlásení a odsúhlasení podmienok v ďalšom kroku vyplňte svoje meno, vyberte zo zoznamu správny model dronu a zadajte sériové číslo dronu (a prípadne tiež gimbalu - ak to je potrebné). Ako posledný vložte odkaz na svoje video, umiestnené na YouTube. Po starostlivej kontrole údajov môžete žiadosť odoslať. Do troch dní dostanete e-mail s informáciou, či bolo overenie úspešné. V prípade, že áno, bude vám po dobu ďalších 72 hodín umožnené zakúpiť k tomuto dronu službu DJI Care Refresh pomocou priloženého odkazu.