Obmedzenie prevádzky: 23. až 27. mája nebude dostupná telefonická podpora ani chat. Kontaktujte nás, prosíme, emailom. Objednávky budú vybavované štandardne.

Aktivácia DJI Care Refresh: Ako na to?

DJI Care Refresh je rozšírené poistenie pre DJI produkty, ktoré kryje poškodenie na zariadení spôsobené chybou používateľa. Nižšie nájdete video návod, ako si danú službu môžete pohodlne aktivovať. 

DJI Care Refresh je servisný plán, ktorý kryje poškodenie vášho DJI produktu. Tento plán je platný po dobu 12 alebo 24 mesiacov a môžete počas neho za príplatok využiť dve až tri kompletné výmeny produktu, ak bol poškodený pri nehode alebo bežnej prevádzke. Normálna záručná lehota tieto riziká nepokrýva.

Tento plán je možné zakúpiť a aktivovať u produktov, ktoré spĺňajú nasledujúce podmienky:

  • Úplne nový, neaktivovaný produkt;
  • Dron alebo gimbal aktivovaný počas posledných 48 hodín;
  • Ručné zariadenie aktivované počas posledných 30 dní;
  • Zariadenie opravené v oficiálnom DJI servisnom stredisku (do 72 hodín od obdržania e-mailovej pozvánky);
  • Drony schválené zo strany DJI pomocou overenia videom.

Ak je váš produkt aktivovaný dlhšiu dobu, môžete požiadať o overenie produktu pomocou videa. Ak váš produkt splní podmienky, obdržíte oznámenie a počas nasledujúcich 72 hodín si môžete zakúpiť a aktivovať servisný plán DJI Care Refresh. Návod na vytvorenie záznamu pre overenie pomocou videa nájdete na konci tohto dokumentu.

Tento servisný plán je platný v regióne, ktorý si zvolíte počas nákupu. Ako servisný plán, tak produkt, ktorého sa týka, musia byť zakúpené v rovnakom regióne.

Čo obsahuje DJI Care Refresh?

  • až dve výmeny poškodeného produktu s doplatkom z vašej strany
  • krytie poškodenia vodou
  • Komplexné krytie
  • VIP telefonická podpora
  • poštovné zadarmo

Čo je DJI Care Refresh Plus?

  • predĺženie ochrany DJI Care Refresh o jeden rok
  • predĺženie záruky až o jeden rok
  • expresná služba, ktorá vám umožní preskočiť proces hodnotenia škôd a nacenenia opravy. Váš produkt bude vymenený hneď, ako dorazí do DJI, takže ho budete mať späť rýchlejšie.

Pre aké produkty je možné zakúpiť DJI Care Refresh a DJI Care Refresh Plus?

  • DJI FPV Combo
  • DJI Mavic Air 2 / Air 2S
  • DJI Mavic Mini / Mini 2 / Mini SE
  • DJI Mavic 2 Pro / Zoom
  • DJI RS2 / RSC2
  • DJI Pocket 2
  • DJI Mavic Pro
  • DJI Mavic Air
  • DJI Phantom 4 Pro
  • DJI Phantom 4 Advanced
  • DJI Phantom 4 Pro V2.0
  • DJI Phantom 3 SE
  • DJI Inspire 2
  • DJI Zenmuse X5S
  • DJI Zenmuse X7
  • DJI Ronin-SC
  • DJI Ronin-S
  • DJI Osmo Action / Action 2
  • DJI Mavic 3 / Mavic 3 Cine

Oplatí sa DJI Care Refresh a DJI Care Refresh Plus?

Túto otázku si pravdepodobne práve teraz kladiete. Poďme sa pozrieť na niektoré situácie, kedy by sa vám mohli hodiť.

  • Prvý let či natáčanie – používať prvýkrát dron, gimbal či kameru môže byť pre niekoho až desivá skúsenosť. Vďaka DJI Care Refresh sa ale nemusíte báť, že svoje vybavenie zničíte. DJI Care Refresh tiež pokrýva náhradné súčiastky, opravy, náklady na dopravu a dokonca až dve úplné výmeny produktu.
  • Náročné prostredie – ak natáčate či lietate na neznámych miestach, môžu sa často stať nepredvídateľné veci. Aj to DJI Care Refresh rieši.
  • Zlé počasie – počasie sa môže zmeniť počas minúty. Stačí silný poryv vetra alebo náhla búrka a váš DJI produkt sa poškodí. DJI Care Refresh našťastie] poskytuje krytie pre poškodenie vodou a náhodné poškodenie produktu. Takéto krytie vám štandardná záruka neposkytne, takže nech už plánujete čokoľvek, DJI Care je skvelou ochranou.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie